زمان جاری : سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 - 4:56 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 38
نویسنده پیام
mohammad آفلاین


ارسال‌ها : 1
عضویت: 22 /6 /1392
کشور: ایران
حال من : بزودی


قوانین استفاده از انجمن
با نام و یاد خداوند بخشنده مهربان


با تشکر از اينکه انجمن ما را جهت مشاهده و فعالیت انتخاب کرده ايد. به لحاظ حفظ قانون سايت و همچنين راحتی کاربران، اين قوانين وضع شده است، که کاربران می بايست طبق آن عمل کنند. در غير اين صورت مسئولين سايت اين حق را دارند که موضوعات، مقالات، اخبار و تمامی توضيحات و حتی در برخي مواقع نام کاربری آن کاربر را از سايت حذف نمايند.
اين قوانين به صورت کامل در زير منتشر شده اند و ممكن است در هر زمان تغيير كنند. لطفاً جهت مشاهده آخرين قوانين سايت به پيغامهايي که ممکن است برخي از روزها به هر نحوي به اطلاع كاربران ميرسد دقت فرماييد. اين قوانين بلااستثناء مي باشند و در رابطه با تمامی كاربران از جمله تازه وارد، فعال، همكاران سايت، مديران انجمن ها و... اجرا خواهند شد. پس از خواندن دقيق قوانين و عمل به آنها، شما می توانید فعالیت خود را در انجمن آغاز کنید.

بند الف- ثبت نام:

بند الف_قانون شماره 1:اعضایی که از نام کاربری رکیک و سی-ا-سی یا توهین آمیز استفاده کنند بدون اطلاع قبلی از سیستم حذف خواهند شد. همچنین ثبت نام های کاربری مشابه مدیران سایت ممنوع است. علاوه بر نام کاربری در انتخاب آواتار و امضا نیز دقت شود.
تبصره: نامهای کاربری آدولف هیتلر (فارسی یا انگلیسی) ممنوع می باشند و در صورت مشاهده نام کاربری مذکور تغییر داده خواهد شد.

بند الف_قانون شماره 2:لطفاً از ساخت بیش از یک حساب در سایت جداً خودداری فرمایید. در صورت مشاهده بیشتر از یک حساب از طرف یک کاربر، تمامی آنها در اولین فرصت حذف خواهند شد و دسترسی وی به انجمن ها قطع خواهد شد.

بند الف_قانون شماره 3 :در هنگام ثبت نام توجه داشته باشید که ایمیل شما یک ایمیل معتبر باشد تا اگر چنانچه پسورد خودتان را فراموش کردید، پسورد جدید به ایمیلی که ثبت نام کردید ارسال شود.

بند ب- ارسال پست و شرکت در بحث ها:
بند ب_قانون شماره 1: رعایت کپی رایت و منابع مطالب این سایت محفوظ می باشد. و کپی برداری از آن ها تنها با ذکر منبع مجاز است.
قانون كپي :
در صورتی كه مي خواهيد از مباحث و آموزش هايی كه در اين انجمن ها ذكر شده است در جايی ديگر و يا در سايت خود استفاده كنيد ذكر نام سايت و نام نويسنده مطلب الزاميست و درصورت امكان لينک پيغام را هم برای اطلاعات بيشتر ذكر نماييد. در صورت قرار دادن مطلبی هم از سایتها و منابع دیگر در این انجمن حتما نام و لینک منبع را هم ذکر کنید.
تبصره: لازم به ذکر است در صورت استفاده مطلبی از منبعی ، منبع آن ذکر نگردد مطلب مذکور رد تائید خواهد شد .

بند ب_قانون شماره 2:مطالب و استفاده از واژگان سیاسی ، مذهبی و نژادگرایی ممنوع می باشد. در صورت مشاهده مطلب ویرایش یا حذف می گردد.

بند ب_قانون شماره 3:مسئوليت تمامی مطالب ، فايلها و يا تصاوير و ... كه در تالار گفتمان قرار دارند بر عهده كاربر ارسال کننده می باشد و سايت نازی سنتر در قبال اين گونه مسائل هيچ گونه مسئولیتی ندارد.

بند ب_قانون شماره 4:بحث و یا گذاشتن هر گونه پستی که حاوی توهین به هر شخصی از جمله شخصیتهای مشهور و تاریخی و کاربران دیگر کاملا ممنوع می باشد و تمامی پستها و تاپیكهای مربوط به این مورد بدون هیچ اطلاعی توسط مدیریت حذف می شوند و با خاطی برخورد قاطع می شود.

بند ب_قانون شماره 5:از ايجاد تاپيكهاى تكرارى جدا خوددارى كنيد مديران موظف به حذف و يا ادغام تاپيكهاى تكرارى با تاپيك مشابه آن ميباشند. (قبل از ایجاد تاپیک میتونید در قمست "جستجو" انجمن به جستجوی تاپیک مورد نظر خودتون بپردازید در صورت نبودن تاپیک مورد نظرتان میتوانید تاپیکی را که میخواهید ایجاد کنید).

بند ب_قانون شماره 6: هر گونه عملی که موجب به هم زدن نظم انجمن شود خلاف قوانین محسوب شده و کاربر خاطی ابتدا اخطار ، و در صورت توجه نکردن محروم خواهد شد. از جمله بحثها و پستهای نامربوط به عنوان و موضوع اصلی موضوعات شامل این گروه می گردد.

بند ج- مدیران:

بند ج_قانون شماره 1:مدیران انجمن موظفند چنانچه پستی را مطابق قوانین حذف یا ویرایش کنند، حتما دلیل تخلف پست را در همان پست متخلف ذکر کنند.

بند ج_قانون شماره 2:اگر از مديرى انتقادی داريد، آن را طی پیغام خصوصی با مسئول انجمن مطرح كنيد در غير اينصورت به شکایت شما هیچ رسیدگی نمی شود.
با خواندن و قبول اين قوانين، شما مسئوليت رفتار و ارسالهای خود را در انجمن به عهده خواهيد گرفت. در صورتی که از قوانين مذکور حمايت نکنيد از دسترسی شما به انجمن جلوگیری به عمل خواهد آمد.

*مدیریت تارنما هیچ گونه مسئولیتی در قبال مطالب ارسال شده کاربران ندارد و تنها مطالب در صفحه اصلی تارنما مورد تائید 100% مدیریت تارنما می باشد.
*مدیران تارنما همه مطالب و پستهای ارسال شده کاربران را نمی خوانند پس لطفا در صورت مشاهده هر مطلب مغایر با هنجارها و قوانین آن را گزارش کنید و اینگونه آن را به اطلاع مدیران تارنما برسانید

از همه دوستان و هموندان عزیزمان که ما را در تحقق موارد زیر یاری می دهند صمیما متشکریم و از دوستان هم خواستاریم که در صورت هر گونه تخلفی و زیر پا گذاشتن موارد بالا توسط دیگر اعضا فورا به مدیریت اعلان کنند و از اقدامات شخصی خود و دیگر اعضا جدا بپرهیزید و ما را در انجام هر چه بهتر مدیریت این انجمن و یاری بفرمایید .
سپاس بی کران جهت همکاری شما دوست عزیز
تیم مدیریت انجمن

جمعه 22 شهریور 1392 - 22:05
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :